Skip to content

Pirkimo ir pardavimo taisyklės

Šokių ir laisvalaikio centro “Rueda” elektronnės parduotuvės www.ltrueda.lt
Pirkimo ir pardavimo taisyklės

1. Bendros pirkimo taisyklės

1.1. Pirkimo ir Pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę įsigyjant paslaugas iš ŠLC “Rueda” Valdo Daujoto, verslo liudijimo numeris YA587292-1, registracijos adresas: Dragūnų g. 13, Klaipėda.
1.2. Pirkėjas prieš atlikdamas mokėjimą sutinka su šiomis taisyklėmis.
1.3. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles. Apie pakeitimus pirkėjas informuojamas tinklalapyje. Pirkėjui perkant www.ltrueda.lt taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.4. Pirkėjas turi teisę susipažinti su internetinėje parduotuvėje parduodamų šokių studijos abonementų, bei vienkartinių paslaugų kainomis.
1.5. Paslaugas pirkti gali tik 18 metų amžiaus ir vyresni asmenys. Atliekant pirkimą, Pirkėjas patvirtina, kad jis arba ji yra ne jaunesnis kaip 18 metų amžiaus arba gavo sutikimą iš tėvų arba teisėto globėjo, kuris yra ne jaunesnis nei 18 metų amžiaus ir sutiko su šiomis Sąlygomis jūsų vardu.
1.6. Pirkėjui perkant paslaugas turi būti nurodomi teisingi asmeniniai Pirkėjo duomenys: vardas, pavardė, el. pašto adresas, gimimo data ir telefono numeris. Pasikeitus Pirkėjo nurodytiems duomenims, Pirkėjas, nedelsdamas turi apie tai informuoti Pardavėją. Patvirtindamas paslaugų užsakymą Pirkėjas įsipareigoja patikrinti, ar visi jo įvesti duomenys yra teisingi.
1.7 Pirkimo taisyklės nustatato tarpusavio santykius, teises, pareigas ir atsakomybes tarp Pirkėjo ir Pardavėjo;
1.8 Pardavėjo internetinėje svetainėje/parduotuvėje (www.ltrueda.lt), kurios pagalba identifikuojamas Pirkėjas, jo užsakymas, kontaktiniai duomenys, atsiskaitymo duomenys. Pardavėjas savo internetinėje svetainėje siūlo šokių studijos paslaugas (mėnesines, ketvirtines ar metines narystes). Skirtingoms paslaugoms, taikomos skirtingos pirkimo sąlygos.

2. Pirkėjo teisės

2.1 Pirkėjas turi teisę pirkti iš Pardavėjo paslaugas laikydamasis šių Taisyklių.
2.2 Pirkėjas turi teisę gauti teisingą ir išsamią informaciją apie paslaugas, jų turinį ir kainas.
2.4 Pirkėjas turi teisę atsisakyti paslaugų pirkimo – pardavimo sutarties ir grąžinti. Pirkėjas apie tai turi pranešti Pardavėjui raštu, nurodant pageidaujamą grąžinti paslaugą (-as) ir grąžinimo priežastį, kaip numato LR Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymas Nr. 258 „dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo“.
2.4 Pirkėjas gali pasinaudoti Taisyklių 2.2 punkte numatyta teise tik tuo atveju, jeigu paslauga nebuvo suteikta.

3.  Pirkėjo pareigos

3.1 Pirkėjas įsipareigoja pateikti teisingą kontaktinę informaciją, reikalingą užsakymo patvirtinimui ir paslaugų teikimui.
3.2 Pirkėjas privalo sumokėti už paslaugas ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
3.3 Pirkėjas, naudodamasis Elektronine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių bei kitų sąlygų, pateiktų Elektroninėje parduotuvėje bei Lietuvos Respublikos teisės aktų.
3.4 Pirkėjas prisiima atsakomybę už tai, kad laiku atvyks į užsakytą paslaugą ir laikysis Centro vidaus taisyklių.
3.5 Pirkėjui draudžiama viešai ar socialinėje erdvėje platinti Centro paslaugų turinį be rašytinio Centro sutikimo.

4.  Pardavėjo teisės

4.1 Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų Užsakymo dydį, t.y., minimalią sumą.
4.2. Pardavėjas turi teisę keisti paslaugų kainas ir tvarką, apie pakeitimus informuodamas interneto svetainėje www.ltrueda.lt.
4.3. Pardavėjas turi teisę nutraukti ar keisti paslaugų teikimą dėl nenumatytų aplinkybių, apie pakeitimus informuodamas Pirkėjus el. paštu arba telefonu.
4.4. Pardavėjas neatsako už nuostolius, patirtus dėl Pirkėjo pateiktos klaidingos informacijos ar taisyklių nesilaikymo.
4.5 Jei Pirkėjas bando pakenkti Elektroninės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis Elektronine parduotuve.

5.  Pardavėjo pareigos

5.1 Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir Elektroninėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Elektroninės parduotuvės paslaugomis.
5.2 Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją ir Pirkėjo nurodytus asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių 12 skyriuje ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
5.3 Pardavėjas įsipareigoja suteikti Pirkėjo užsakytas paslaugas pagal svetainėje www.ltrueda.lt paslaugos aprašyme pateiktas sąlygas.
5.4 Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas suteikti Pirkėjui užsakytos palsaugos, įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
5.5 Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 2.2. punkte numatyta teise ir esant Taisyklių 5.4. punkte numatytai sąlygai, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų skaičiuojamų nuo svetainėje www.ltrueda.lt paskalebtos pasirinktos Pirkėjo paslaugos pradžios datos.
5.6 Pardavėjas užtikrina Pirkėje asmens duomenų apsaugą pagal galiojančius teisės aktus.

6.  Paslaugų apmokėjimo tvarka ir terminai:

6.1 Atsiskaitydami už paslaugą, būsite nukreipti į mokėjimų įstaigos EveryPAY sistemą, kur galėsite išsirinkti norimą apmokėjimo būdą.
6.2 Apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste – tai apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia apmokėjimo forma, turi būti pasirašęs elektroninės bankininkystės sutartį su vienu iš Lietuvos Respublikoje veikiančių bankų: „Swedbank“, „SEB“, „Luminor“, „Citadele“, „Šiaulių bankas“, „Medicinos bankas“. Atsiskaitant šiuo būdu SWEDBANK sugeneruoja krepšelį pagal kurį yra atliekamas mokėjimas. Lėšos už paslaugas atsiskaitant www.ltrueda.lt svetainėje bus įskaitytos į mokėjimo įstaigos SWEDBANK banko sąskaitą. Kiekvieną kartą atsiskaitant yra sugeneruojamas unikalus krepšelis, todėl pavedimai, kurie atliekami pakartotinai naudojant jau panaudota krepšelį nėra įskaitomi.
6.3 Mokėjimai naudojantis elektronine bankininkyste – momentiniai mokėjimai inicijuojami tarpininkaujant SWEDBANK / EveryPAY. Atsiskaitymo metu inicijuojamas mokėjimas pirkėjo vardu pasirinktoje finansų įstaigoje, kurį reikia patvirtinti. Šio tipo mokėjimai yra naudojami norint atsiskaityti su „Revolut“ ir „Paysera“ sąskaita. Kiekvieną kartą atsiskaitant yra sugeneruojamas unikalus krepšelis, todėl pavedimai, kurie atliekami pakartotinai naudojant jau panaudota krepšelį nėra įskaitomi.
6.4 Apmokėjimas naudojantis mokėjimo kortele  – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo turima kreditine, debetine arba virtualiąja kortele. Atsiskaitant šiuo būdu mokėjimų įstaiga SWEDBANK / EveryPAY Pirkėjui sugeneruoja mokėjimą pagal jo apmokamą užsakymą. Tuomet reikia užpildyti savo kortelės duomenis – jos savininko vardą ir pavardę, kortelės numerį, galiojimo datą bei trijų skaičių saugos kodą (CVV).
6.5 SVARBU! Atsiskaitymai kortele vykdomi tik jei Pirkėjo kortelę išdavęs bankas dalyvauja saugių atsiskaitymų internetu programose (MasterCard SecureCode arba Verified by Visa). Suvedus kortelės duomenis Pirkėjas gali būti nukreiptas į kortelę išdavusio banko puslapį saugos kodo suvedimui, kuris reikalingas patvirtinti tapatybę.  Jei mokėjimas nebus patvirtintas, prašome kreiptis į kortelę išdavusį banką arba pasirinkti kitą mokėjimo būdą.

SEB interneto bankas  (AB „SEB bankas“). Teirautis telefonu: 1528
Swedbank interneto bankas (AB „Swedbank”). Teirautis telefonu: 1884
Luminor (Luminor Bankas Lietuvos skyrius). Teirautis telefonu: 1608
Citadele interneto bankas (AB „Citadele bankas“). Teirautis telefonu: 8 800 72739
Šiaulių banko „SB linija“ (AB „Šiaulių bankas“). Teirautis telefonu: 8 700 55055

Nuo 2022 m. balandžio 1 dienos visoje Europos Sąjungoje mokant kortele taikomas 3D saugus autentifikavimas (angl. 3D Secure Authentication), užtikrinantis saugų mokėjimą. 3D Secure (3 domenų struktūra) autentifikavimas, taip pat žinomas kaip mokėtojo autentifikavimas, yra saugos protokolas, padedantis išvengti sukčiavimo atliekant internetines kredito ir debeto kortelių operacijas. Tai leidžia bankams prašyti papildomos informacijos iš kortelės turėtojo, kad patikrintų pirkinį. Jei gaunate klaidą „3D autentifikavimas nepavyko“, tai reiškia, kad sėkmingai neįvedėte reikiamos informacijos.

7.  Paslaugų suteikimo vieta ir sąlygos

7.1 Užsakytos paslaugos Pardavėjo vietoje suteikiamos Šokių ir laisvalaikio centras “Rueda”patalpose esančiose H.Manto g. 31, 3 aukštas, Klaipėdoje
7.2. Užsakytos paslaugos Pirkėjo vietoje bus suteikiamos Pirkėjo nurodytoje vietoje. Adresas ir vieta privalo būti suderinti iš anksto prieš atliekant pirkimą elektroninėje parduotuvėje.
7.3. Paslaugas Pardavėjas suteikia pirkėjui paslaugos aprašyme nusatatyta tvarka ir laiku.
7.4 Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už paslaugų pateikimo terminų pažeidimą, jeigu paslaugos nėra suteikiamos laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

8.  Prekių kokybės garantija

8.1 Kiekvienos Pardavėjo paslaugos savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos paslaugos esančiame paslaugos aprašyme.
8.2. Pardavėjas atsako už svetainėje www.ltrueda.lt paslaugų aprašymuose pateiktos informacijos atitikimą faktiškai vietoje teikiamoms paslaugos įgyvendinamams veiksmams.
8.3. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo neatvykimą į sutartą paslaugos teikimo vietą sutartu laiku ir neprivalo gražinti sumokėtų pinigų jei Pirkėjas neinformavo apie tai iš anksto (nė vėliau kaip 24 val. iki paslaugos pradžios) ir tai nebuvo Nenugalimos jėgos paveikusios Pirkėjo veiksmus.

9.  Pinigų už paslaugas grąžinimas

9.1 Pinigai už paslaugas gražinami jei paslauga nesuteikta dėl Pardavėjo kaltės arba jei Pirkėjas persigalvojo ir ne vėliau kaip likus 24 val. iki paslaugos suteikimo pradžios informuoja apie tai el. paštu info@ltrueda.lt Pardavėją.
9.2 Paslaugų grąžinimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei LR Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
9.3 Pinigai už grąžintas paslaugas visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

10.  Asmens duomenų apsauga

10.1. Pardavėjo pateikti asmens duomenys naudojami tik paslaugų užsakymo, vykdymo ir komunikacijos su klientu tikslais.
10.2. Pardavėjas saugo ir tvarko klientų asmens duomenis pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus ir Pardavėjo privatumo politiką.

11.  Baigiamosios nuostatos
11.1 Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
11.2 Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
11.3 Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2024-11-05

Back To Top